اجرای مرحله دوم طرح خیرات قرآن کریم خیرات ماندگار 

اجرای مرحله دوم طرح خیرات قرآن کریم خیرات ماندگار 

تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت: در تداوم طرح خیرات قرآن خیرات ماندگار که در دهه کرامت در سطح مساجد جنوب کرمان اجرا شد از امروز این طرح در قالب طرح هر خانه یک قرآن اجرا می شود.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به آغاز مرحله دوم طرح خیرات قرآن خیرات ماندگار، گفت: در تداوم طرح خیرات قرآن خیرات ماندگار که در دهه کرامت در سطح مساجد جنوب کرمان اجرا شد از امروز این طرح در قالب طرح هر خانه یک قرآن اجرا می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: به همین منظور با همکاری مجمع خیرین قرآنی اصفهان در بین خانواده های سطح شهر و روستاهای محروم جنوب کرمان قرآن کریم توزیع می شود تا همه خانه ها از نعمت قرآن کریم این هدیه آسمانی بهره مند شوند.

وی بیان کرد: به همین منظور به لطف الهی و با مدد امام عصر (عج) طرح هر خانه یک قرآن کریم از شهرستان قلعه گنج آغاز می شود و سپس در دیگر شهرستان های جنوب کرمان نیز اجرا می شود.

خوبی زاده ابراز کرد: برای توزیع این قرآن ها از ظرفیت مدیران کانون های مساجد جنوب کرمان به عنوان رابطین ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان استفاده می کنیم و بر همین اساس اعلام کرده ایم که مدیران خانه هایی که در محله های شهرها و روستاهای این منطقه در آنها قرآن کریم نیست را شناسایی کرده و به ما اعلام کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اضافه کرد: بنابراین می بایست نام و نام خانوادگی صاحب خانه به همراه شماره تلفن و نام شهر و یا روستای محل سکونت این خانواده را برای ما ارسال کنند تا ما نیز در اسرع وقت برای آنها قرآن ارسال کنیم.
 
وی اظهار کرد: به خانواده های ساکن روستاهایی که مسجد و کانون فرهنگی هنری ندارند نیز قرآن کریم اهدا می شود.

خوبی زاده ادامه داد: ان شاءالله به همراه قرآن ها کتب مفاتیح الجنان نیز ارسال می شود و اولویت توزیع با مدیران مناطقی است که زودتر اعلام نیاز کرده اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یادآور شد: طرح خیرات قرآن کریم خیرات ماندگار، طرحی ابتکاری بود که برای نخستین بار از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان برای تامین قرآن مورد نیاز مساجد سطح منطقه اجرا شد.

وی بیان کرد: در مرحله نخست با همکاری و مشارکت ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، دفتر آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام و همچنین با کمک های مردمی تعداد یکهزار جلد قرآن کریم در مناطق محروم هفت شهرستان جنوب کرمان توزیع شد.

خوبی زاده عنوان کرد: در همین راستا تعداد ۱۰۰ جلد قرآن کریم از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، ۱۰۰ جلد از سوی دفتر آیت الله مکارم و ۸۰۰ جلد نیز با جلب کمک های مردمی تهیه و توزیع شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه تاکید کرد: امیدواریم با اجرای طرح خیرات قرآن کریم خیرات ماندگار و طرح هر خانه یک قرآن، هیچ مسجد و خانه ای در جنوب کرمان بدون قرآن کریم وجود نداشته باشد و همه مردم در منازل خود از این کتاب آسمانی بهره مند شوند.

پایان پیام/ 586